torsdag 26 november 2009

Oh happy day..

Om en och en halv timma börjar allvaret igen. Suck! Hade det bara varit kvällen hade det varit roligt men eftersom jag börjar 8 imorgon också känner jag mig redan trött. Nåväl 10 timmars rast emellan passen är väl tillräckligt om man får två lediga dagar efter. Så.. Jag ska helt enkelt inte klaga.
Ikväll jobbar jag dessutom med båda mina handledare, och det tackar man inte nej till. Jag har faktiskt saknat Berit nu när jag inte träffat henne på över en vecka!

När jag i förra inlägget räknade upp vad jag sysslar med glömde jag säga att jag tar blodtryck. Vet ni hur roligt det är? :) Och speciellt när jag får samma resultat som min handledare. Då blir man glad!

Nej hörrni.. Nu ska jag äta så mitt blodsocker inte sjunker till läskigt låga nivåer som det redan har gjort flera gånger under praktiken.

Tjenixen (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar